Powered By Blogger

5 noiembrie 2010

Si totusi iubirea - Adrian Paunescu

Si totusi există iubire

Si totusi există blestem
Dau lumii, dau lumii de stire
Iubesc, am curaj si mă tem.

Si totusi e stare de veghe
Si totusi murim repetat
Si totusi mai cred în pereche
Si totusi ceva sa-ntâmplat.

Pretentii nici n-am de la lume
Un pat, întuneric si tu
Intrăm în amor fără nume
Fiorul ca fulger căzu.

Motoarele lumii sunt stinse
Retele pe căi au căzut
Un mare pustiu pe cuprins e
Trezeste-le tu c-un sărut.

Acum te declar Dumnezee
Eu însumi mă simt Dumnezeu
Continuă lumea femeie
Cu plozi scrisi în numele meu.

Afară roiesc întunerici
Aici suntem noi luminosi
Se ceartă-ntre ele biserici
Făcându-si acelasi repros.

Si tu si iubirea există
Si moartea există în ea
Imi place mai mult când esti tristă
Tristetea, de fapt, e a ta.

Genunchii mi-i plec pe podele
Cu capul mă sprijin de cer,
Tu esti în puterile mele,
Desi închizitii te cer.

Ce spun se aude aiurea,
Mă-ntorc la silaba dintâi,
Prăval peste tine pădurea:
Adio, adică rămâi.

Si totusi există iubire
Si totusi există blestem
Dau lumii, dau lumii de stire
Iubesc, am curaj si mă tem.

 
PS: nu pretind a cunoaste autorul sau ca il voi cunoaste vreodata. Cred ca e singura poezie pe care o stiu, insa mi se pare suficienta ca sa imi dau seama ca, din pacate vremurile in care traim nu mai au loc si pentru spiritualitate...poate gresesc, poate sunt mult prea pesimista (ori poate vorbesc din experienta....) dar am ajuns mult prea materialisti ( cu sau fara voia noastra ) ca sa mai vedem iubirea asa cum este ......

Niciun comentariu: